wa’s dit dan

Hoe kan dit nu toch. De dame die zich meent meester te hebben gemaakt van Cyberspace
staat met de mond vol tanden! Nou ja, vol… het is tijd om een afspraak te maken met
achterneef Carl. Die moet die mond weer vol krijgen
 
Klik ik dus op toevoegen in het kopje weblog, zit ik hier meteen om 04.30 lustig weg te
typen. Wat een week wat een week…..maar wie wil dat weten. haha…. werken als je zin hebt,
en zonnen als je zin hebt. Da’s pas je ware. Tussendoor nog wat kletsen met de buitenlanders
die het appartement van je buurvrouw hebben veroverd. Ze komen van heinde en ver. De
buurvrouw gaat heinde en ver. En zo tikken we via sms berichtjes elkaar het laatste nieuws toe.
Ja de ozzies hebben het huis opgeruimd, en oh.. komen er nu amerikanen? Leuk! Hoeveel? 1
nee 2 oh okay het zijn er 3 geworden. Natuurlijk breng ik even een extra matras. Die jongens
gaan het hier goed hebben. Ik zie ze vanuit de lift met fusten bier en tassen wijn slepen. Nu maar
hopen dat ik ook een uitnodiging krijg. Vrijdag nog een lief bezoek van een goede oude vriend….
en morgen naar de paps in Edam. Zou hij mij nog kennen??
Dat zijn we morgen dan wel weer.
En nu gauw dit spul ergen versturen, uploaden of wat dan ook. Ben benieuwd??????
Truste allemaal…..
Dit bericht werd geplaatst in Amusement. Bookmark de permalink .

Een reactie op wa’s dit dan

  1. nancy zegt:

    Tjonge………………Mw. Notermans aan het Bloggen 🙂 Helemaal leuk! Maar…………………03.39 uur!!!!!!!!?????? Dat zijn toch geen tijden 🙂

Geef een reactie

