heintje davids heeft weer afscheid genomen

Jaja lieve lezer. Er is al weer meer dan een week voorbijgevlogen. Na het droeve bezoek
aan paps in Edam, is de week verder hectisch verlopen. Was vergeten hoe zwaar werken is
Dinsdag zelfs thuis gewerkt met mijn PA mevrouw K.M.P.S.T.O.R.M. Pelgrim. Vanuit het riante
optrekje, uitkijkend over de voorbijvarende boten, hebben we toch maar even heel mooi
facturen gemaakt. En weer gemaakt. En weer gemaakt haha… en toen lekker verstuurd.
Ook een zakelijk email adres is nu in de lucht. Zal mij benieuwen of er iemand iets naar toe
mailt. Voorlopig nog niet want we moeten nog visitekaartjes maken en weer ik wat nog meer.
Woensdag en donderdag nog even doorgeworsteld. Gelukkig waren Paul en Chanet weer terug
dus dat is even gezelliger in Diemen.
En vrijdag dacht ik….nu is het genoeg. Basta! Iedereen is al op vakantie geweest en ik zit hier nog
te prutten. Na wat strenge doch rechtvaardige uitbranders van Truus, ben ik vandaag dan ook
gestopt. YEAH!!!!!!!!! Iedereen weer terug, zongebrand…en nu ik!
Ben als een speer aan het zoeken naar een kleine cruise naar baltische staten en Rusland, maar
verdorie… de trouwpartij in Rome zit me ff dwars…… We zoeken door. En dan het plan van
oktober november naar Oz…. dat zou ook nog wel eens op de backburner kunnen komen te staan.
Mams moet een nieuwe heup!! Daar moet een dochter toch wel bij zijn en moreel zoniet fysiek
ondersteunen. Zeker gelet op de a.s. verhuizing. Phew….. wat een drukte zo’n retirement.
 
Maar voor nu……………. dolce far niente..NIKS  NADA  NOPPES… zelfs de gasten van de buuf zijn
bijna allemaal weer vertrokken. Ha, ik heb in ieder geval adresjes in USA en Australie nu…hehe.. en
ik hoef er mijn niet voor op te geven.
 
Genoeg geklets…
tot de volgende keer…
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

