pap is weer thuis

 
 
Wat een week! Ik lees het net even terug en denk… ja, zo is het precies gegaan. En ik blij dat hij in het Waterland Ziekenhuis terecht kon.
Die blijheid is inmiddels flink geweken. Maar eerst even pap. De antibiotica is aangeslagen. Dus is hij vandaag ontslagen. Lekker bedden
vrij voor het weekend!  Aan belangstelling geen gebrek en dat was enorm fijn!! Alle sms en mails en telefoontjes deden goed. Ik heb
van woensdag op donderdag in Edam geslapen. Wat een stil gehucht! Daar wil ik dus nooit gaan wonen. Geef mij maar Amsterdam……
 
Ik klink nu wel zonning maar ik ga zometeen een kopie van mijn klachtenbrief hier ook posten. Hoe meer mensen weten wat
alzheimer inhoudt en hoe er mee om te gaan hoe beter. Eerst dacht ik nog, hij is weer thuis, laat maar.. maar de gedachte aan
gisteravond deden de tranen weer opwellen en ik kon het niet over mijn kant laten gaan…….
 
Zucht.. diepe zucht….ik ga even een weekendje helemaal bijkomen. Ik zou met Chanet morgen en wellicht ook zondag doorbrengen,
maar gelukkig had ze begrip voor het feit dat ik heb afgebeld.
 
Ik post zo nog even de inhoud van mijn "klacht" en hoop dat iedereen hem kan lezen. Kweenie hoe ik mijn blog meer openbaar kan
maken, maar dat gaat nancy mij vast wel leren haha.
 
fijn weekend allemaal en veel liefs
Denoise
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

