ff weer “normaal” haha

 
Zo vandaag eens een dag zonder drama’s!!! Ben blij dat ik die zooi van me af
heb geschreven. Prffffff…
Dus vandaag lekker uitgeslapen, wat tv gekeken want ik ben door mijn
voorraad boeken heen. Tijd voor Amazon of Bol denk ik zo. Ik heb zelfs
het lekkere weer achter me gelaten. En da’s dom want binnenkort worden
de stellages weer opgebouwd. Dit keer aan de waterkant dus daar gaat mijn
uitzicht. Snik! En Jojo weer lekker een weekje getraumatiseerd. ’t Is toch zo’n
schichtje. De heer in kwestie zit in zijn nieuwe super rolstoel en heeft praats
voor 6.
 
Ik heb net om half 2 broodjes staan afbakken. Dan heb ik morgen tenminste
iets te eten. Was even vergeten hoe de koelkast er voor stond. Nou miserabel
dus….. lang leve de vriezer.
 
Fijn slapen allemaal en morgen weer beter
 
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

