waar is die week gebleven

En zo is er een week voorbij voor je er erg in hebt. Paps is weer thuis, de dames troetelen
weer om hem heen en ook de enkele heer is niet te versmaden haha… wat een lekkertje die
Rene.
Dus dat weer even onder controle, dan kun je weer aan jezelf werken. Ff door die bodem van
de put wentelen en dan gewoon weer omhoog.
Afgelopen zaterdag lekker met Chanet de stad in geweest. Bij "kaakie" een mooi verjaardags
cadeau voor Schep gescoord, ff de laatste roddels enzo gehoord en daarna nog een hap
eten. Ik ga dus NOOIT meer mexicaans eten. Wat heeft dat een 1-2-tje met je darmen zeg!
 
Zondag in de wetenschap dat er nu echt steigers gebouwd gaan worden op mijn balkon aan
de waterzijde, kreeg ik ineens de geest…… heb het hele balkon leeg gemaakt. Inclusief al die
povere pogingen van mijn blauwe vingers om iets te laten groeien in het door wind en wind
en wind geteisterde tuintje van me. Dat gaat dus niet lukken. Dan maar kijken via google naar
balkon interieurs….. word je niet vrolijk van. Allemaal deel elementen worden aangeboden maar
nou es lekker iemand die het ontwerpt en laat uitvoeren ho maar. Ach de zon begint toch al
aan de retour reis dus wellicht iets voor volgend voorjaar.
 
Met de drive in mijn donder Nancy gebeld en gezegd dat PA ook ander soort werk omvat haha….
alsof ze dat nog niet aangeboden had. Maar goed, maandag 11.00 uur (mooie tijd vind ik zelf) gaan
we puinruimen en restylen.
Wat een geweldig gevoel geeft dat!!!!! Alle meuk weg, want volgens mijn pa mag ik zelf ook van
de goede bordjes eten en uit de mooie glazen drinken. Nou da’s dan ook het enige dat over is.
 
Als je mijn keukenkastjes openmaakt hoor je hooguit je echo… Heerlijk!! En alle verrotte pannen
ook de deur uit. Wat klaterde dat toch mooi in die ondergrondse afval plek.
En nu ziet mijn keuken er uit als mijn trots……. geen stickers, geen magneten, geen T R O E P!!!!!
maar stijlvol. Brave la Nance…. dat houdt dus in dat we woensdag project 2 zijn opgestart.
De bijkeuken….. wat een feest weer. Zo’n 400 videobanden zijn weg. Misschien alleen star trek
voyager nog ff proberen op marktplaats….. electrische apparaten uit het jaar kruik, pakpapier
boxen kortom zoooooooooooooooi… allemaal in de koets dit keer.
Jaja woensdag waren we zwaar in het milieu geinteresseerd.
Dus een premiere. Naar de vuilnisbelt. En niks stinkende hopen afval. Keurig aanmelden…dan
naar boven rijden en daar werden we verder geholpen door een meneer die ons de wel zeker
50 verwijsborden liet zien voor afval. Electra, tuin, ijzer, hout, bouw en natuurlijk RECYCLE!! wat een
lol zo.
En daarna shoppen natuurlijk. Nieuwe glazen, nieuwe vuilnisbak en dieetverantwoorde boodschappen
bij Albert de Geijn…. ik heb geen snoep of snack meer in huis. Mocht zelfs geen WODKA voor in de
tomatensoep. Streng hoor.
 
Vanmiddag in Edam geweest tot een uur of 20.30.  Er werd weer een verjaardag gevierd en pa zat
omringd door 5 dames met taart. Ik vroeg hem hoe het ging… hij blies een beetje sarcastisch… haha
die gaat weer wat beter. Kon ons zelfs van repliek dienen. ’t Is me wat.
 
Morgen weer verder het appartement opfruiten……. joepie
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Een reactie op waar is die week gebleven

  1. nancy zegt:

    ……………..en dit was nog maar het begin , je hebt eeb P.A. of je hebt een P.A. maar er is er 1 die heeft N.P. hahahahahaha

Geef een reactie

