moord op het deck

Helaas heb ik dat gave programma Limon nog niet gevonden, anders had ik graag de foto’s op mijn eigen website gezet, dus als tussenoplossing staat als je klikt op onderstaande link een fotoalbum. Wellicht denk je wat weinig foto’s… dat komt omdat ik ook veel filmpjes heb gemaakt. Die kan ik echter niet allemaal uploaden.Of misschien wel. Dat heb ik nog niet uitgedokters haha.
 
MAAR…. geen getreur  ik ga er nog genoeg tijd voor krijgen want………………………….
 
yup ik heb een nieuwe aankomst datum en tijd in Nederland.
 
Na het eerste overleg met mijn mams, voelde ik me al lichter worden…. Zij vond het ook oke… (vind ik toch belangrijk), daarna Tom en Valerie voor Jootje de poes gemaild. Ook die kwamen gelijk terug met natuurlijk…geen probleem.. Heerlijk.  Nel Misschien moet jij ff kijken of ze nog nieuwe dingen nodig hebben. Als jij dan geld wilt voorschieten heel graag…..Ik geloof met name dat de kattenbrokken op zijn en Tom vroeg of Jojo gebakken is aan speciale brokken…. nou… breek me de bek niet open met dat kattendametje…  Hij moet lekker kopen wat makkelijk is. Dan valt ze maar wat af. Is niet errug… net als haar bazin… die begint ook te verliezen.. woohoo….
En dan natuurlijk ook heel belangrijk.. Pap… Lieve martha en zorgzusters en broeder kwam terug met het leuke antwoord, dat het in de groep ging gooien en het me over een maand zou vertellen.
Heeeeeeeeeeeerlijk… dus het licht staat op groen.
 
Mieke sprong een gat in de lucht toen ze het hoorde…. helemaal blij en in de wolken dat k er voor kerst en oud en nieuw ben. Lijkt me heerlijk in de hitte en heel apart.

Vandaag hebben we een klein nieuw recordje…. boven de 40oC.. In de auto is het niet te harden, maar hier op het deck en in het bad gaat het geweldig… lol
 
Gisteren zijn we in Ballina geweest. Leuke kustplaats. Eigenlijk veel leuker dan Lismore, dus daar ga ik vaker heen….
Lekker geluncht, rondgetutteld. Girly stuff zoals het heet.. of downunnder…. sheila stuff…
 
Heb wat te lang liggen lezen vanacht dus ik was niet vroeg op. Op enig moment heeft Mieke me wakker gemaakt. Die zal al een uurtje hier te werken op haar laptop…hihi….
 
Het was echt te heet om naar currumbin te gaan. (een soort dierentuin maar dan open), dus we hebben nog een sheiladay ervan gemaakt. Haren verven (mieke) lekker hier lunch gemaakt en gedobberd…
 
De ochten begon echter met:………. Moord in de achtertuin………..
 
Een paar vogels uitdagend op de takken, Malouf de boef eronder..en maar gluren, en maar kijken…
ineens…… springt ‘ie recht omhoog en ja hoor. Hij had er een te pakken. Gelukkig was het beestje gelijk dood. We probeerden nog hem de bek open te breken hihi, maar dat mislukte helaas. Al grommend liep ‘ ie in de rondte met een fikse vogel in zijn bek.
Nog geen half uur later lagen er alleen nog veren.
De natuur is hard…….. maar toch….. krengt krijgt genoeg brokken van me…haha
 
De nieuwe gegevens qua reis terug zijn als volgt:
vertrek Brisbane vrijdag 15 januari
aankomst Amsterdam zaterdag 16 januari om 06.00 uur……
 
en nu de link voor de foto’s. Ik hoop dat jullie op diashow of zo kunnen klikken. Ik heb er wat verklarende teksten
bij geschreven.
 
Lieve groet van Sheila

 
 
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

