beestenboel

Even een snelle entry in dit blog maar sheeeeeeeeeesh… Australie is prachtig maar …..
ik wordt GEKGEKGEK van de insecten hier. En ik was al niet zo’n held haha
 
Ik denk ga lekker op het deck zitten lezen, drankje erbij, sky radio op de radio, althans
de australische versie………… aiaiaiaiaiaiaiaia
moest even opstaan en wegrennen…. een helgroene gevleugelde vond het nodig op mijn
voet te landen…….. zucht…
gisteren in de auto… Tess: " Mommy there are cockroaches in the car"  Ik vloog bijna uit de
bocht.. Hoebedoelu kakkerlakken in de auto…….. YIKES… 
Zit ik dus eerder vanavond op het deck, landen er 2 christmas beetles in mijn hair… ugh…
witte vlinderachtigen zoemen rond in de keuken. Motten zijn heel gewoon inmiddels. Die doen
me niet meer opspringen. Ik denk ik ga voor morgen (dinnerparty) vegen en dweilen in de
keuken… een JOEKEL van een spin rent uit mijn borstel…. ARGHHHHHHH… Ik ben niet echt bang
het is het onverwachte en de onverwachte hoeken waaruit ze komen.
 
Affijn… ik klaar met dweilen, denk ik pak een toastje met kaas… dus plank gepakt… YIEEEEEEEEEEEEEEEEE
een grote vette kakkerlak zit achter de plank… gatverdegatver… lol
 
Dan tot overmaat van ramp komt lieve Eliot binnen met een cadautje en legt een dode muis in
haar etensbak…. pfffffffffffff… maar Malouf weet er raad mee. Hij gaat ff lekker aan de knaag en voordat
ik een goeie foto kan maken zie ik nog net het staartje van de muis naar binnengaan. Nou lekker dat
dieet van hem.. haha
 
ik heb net per ongeluk op een gifgroene gestapt…. die ligt half voor lens, maar niet voor lang. Inmiddels is
Eliot weer hier en er ligt nu alleen nog een vleugeltje………….
 
zucht…. Australie is echt heel fijn en mooi….d’r moesten geen insecten zitten.
En dan de muggen. Heb me van top tot teen ingespoten met anti mug… op  1 plek na….
nog geen 5 minuten later heb ik 6 beten op mijn been. SHIT
 
Verder verliep de dag rustig haha… Behalve dat ik bijna een bushfire heb gestart. lag lekker boven op
het balkon te proberen mijn kuiten en schenen ook bruin te krijgen, sapje en boekje erbij, sigaretje… uh oh
 
door de harde wind was er een brandend asje afgewaaid en op mijn handdoek en matras….. gelukkig is mijn
reukvermogen goed ontwikkeld en had ik al gauw de smeulende brandhaard ontdekt. haha…
Met matras en handdoek de trap afgevlogen en het zwembad in gedoken. Zo dat vuur is geblust. Was niet
echt vuur, meer smeul, maar toch…. zeker hier….
Blijkt dat dat matrasje blijft drijven. Een geluk bij een ongeluk… een prima drijverte gevonden om op te liggen
in de pool…. ….
 
Ik ga nog 1 x proberen te liggen op de bank met mijn boek, zonder dat ik weer onder aanval van die vieze,
vuile, vege, vliegers kom.
nightie nightie, don’t let the bedbugs bite….
 
Sheila
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

