change of plans

Het fijne van reizen zonder een vast omlijnd plan is dat je van je originele plan kunt afwijken. Ik heb zojuist samen met wat vrienden van Patrick die de staten van amerika nog beter kennen, een nieuwe route samengesteld. Gevolg… ik ga geen ode brengen aan Elvis, maar wel een prachtige weg rijden door bergen en state parks, en nog mooier Roswell is weer toegevoegd aan het plan. We hebben het zojuist uitgeprint en de route is als volgt: morgen vertrek naar Franklin, North Carolina. Niet dat daar veel te doen is maar daar begint de mooie route. Van Franklin naar New Orleans. Door de nieuwe route kan ik daar dan gelukkig een volle extra dag doorbrengen. Vanaf New Orleans moet ik naar Austin Texas, wat schijnbaar een beter oord is dan San Antonio. Ik weet het zonet nog niet. Austin klinkt wat minder exotisch, maar ik laat me raden door de experts. Van Austin ga ik dan inderdaad mijn ufo roots volgen naar Roswell. Ben zo benieuwd. Zal waarschijnlijk een grote teleurstelling zijn, maar ik kan in ieder geval zeggen dat ik er geweest ben. Vanaf Roswell wel weer naar Tucson en van daaruit naar San Diego. Als alles meezit ben ik daar volgende week vrijdag. Tjonge wat kun je je verkijken op afstanden. Als je mijn route bekijkt op Google maps lijkt het zo dichtbij… niet dus.

Vanmorgen heeft Shemar Mark naar Richmond gereden van waar hij met de bus naar Washington is gereden. Zo kon hij nog even Washington zien en morgen vertrekken naar New York. Ze vonden hem allemaal een toffe peer. Natuurlijk! Ik ga alleen met die fruitsoort om haha. Ik heb die tijd gebruikt om lekker uit te slapen met Bella. Die hond is echt onbetaalbaar. Komt op bed liggen en dan als er maar een kleine opening zichtbaar is tussen het dekbed en de matras, dan duikt ze er in volle vaart in, neus eerst. Nog 3 x rollen en dan haar kont onder mijn kin, een diepe zucht verder en ze is vertrokken. Vandaag was zoals eerder gezegd een luie dag. Shemar en ik hebben wat inkopen gedaan voor onderweg. Ik heb voldoende water tot San Diego, genoeg knabbels mocht ik stranden ergens, de tank is vol, de sigaretten goedkoop en in de kofferbak dus ik ben er klaar voor. We zijn met ” mijn” auto gegaan, want ik had nog geen meter in dat ding gereden. Alles ging perfect. Prima auto, lekker hoog, lekkere muziek op de radio dus ik ben er helemaal klaar voor. Voor cocktails waren we uitgenodigd bij Peter en Denise. Gezellig. Heb ik hun huis ook eens gezien. De kinderen zijn echt leuk! En jullie weten, ik ben niet zo’n kindergek, pas als ze gaan praten (en geen brabbelen) vind ik ze echt leuk. Deze mogen naar Nederland komen als ze groot zijn, net als hun pappies. Denise had haar uiterste best gedaan om lekkere borrelhapjes neer te zetten, waardoor ons de latere zin tot eten was vergaan. Ik zit nu met een of ander kaaszoutje, terwijl mijn Iphone/Ipod mijn favoriete muziek speelt op de achtergrond. Heel even kreeg ik een bevlieging als… waarom blijf ik niet nog hier een paar dagen en vlieg ik naar San Diego. Per ongeluk sprak ik dat hardop uit, hetgeen met veel gejuich werd begroet, maar gelukkig na enige minuten spraken mijn hersenen weer en niet mijn emotie. Dus JA ik vertrek morgen en ach het is slechts 1 weekje ” on the road”. Hoe vaak heb ik dat niet in Europa gedaan? Dit is niet veel anders. Ik zal ze wel allemaal missen. Ik weet nu dat ik niet meer naar Trenton hoef af te reizen. Daar is niks meer voor me. Van New York rechstreeks naar Virginia is prima. Daar is een uitgebreide geadopteerde familie die het leuk vind als ik kom. Wie weet volgend jaar na mijn opera tour.
Iedereen ligt in bed. Ik ga ook zo plat. Nog even dit bericht uploaden en misschien toch even stieken tv kijken. Maar niet later dan 01.00 uur! Tenslotte moet ik morgen om 08.00 uur op. AUW!!
Byeeeeee Denise

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

