North carolina

Kejje dat muziekje van die folkzanger going to carolina. Nou ik ben er hoor. Vanmorgen voor mijn doenvrij vroeg op, toast gegeten en 2 koppen koffie en madame was op weg. Richting west / zuidwest. Mijn goede ierse vriend shaun op tomtom gaf mij de juiste instructies, alhoewel ik af en to toch twijfelde aan zijn goede bedoelingen. Moet je dus nooit doe . Hij weet de weg! Maar in den beginne dacht ik toch eve. Fout gereden te hebben. Het was te mooi en te plattelanderig om waar te zijn. Jullie kennen me, ik roep niet gauw prachtig en geweldig, maar dat waren de juiste superlatieven voor dit gebied.deprachtigste herfstkleuren tegen een strKke blauwe lucht, enorm mooi. Ik ad de koers ingelegd en dat was een optimistisch gebeuren mijnerzijds. Lang verhaal kort, ik heb het niet helemaal gehaald. Ben gekomen tot asheville. Onderweg een paar keer gestopt. 1 x voor ee lekker broodje, de volgende keer om me teherorienteren. Jongs het is de ipad die de fouten in taalgebruik veroorzaakt niet ikhaha. afijn, het aanbod hotels van ijn oorspronkelijke bestemming was beperkt tot 2 motels dus ik zocht naar een nieuwe stek metfatsoenlijk onderkomen. Dank zij ipad en tomtom ben ik hier terecht gekomen. Na het saaie middenztuk waren de laatste 2 uur weer ongelofelijk mooi. Ik reed richting en deels door de Appelachen. Een gebergte met de meest fantastische uitzichten. Ik heb watbfoto’s al rijdend gemaakt maar betwijfel of ze re ht doen aan deze plek. Het verkeer onderweg was rustig en langs grote steden een ware jungle. In virgina mag je 70 mile rijden, ca 120 km. In carolina verschilt dat nogal naar gelang waar je rijdt. Laat ik zo zeggen, ik weet inmiddels hoe de cruisecontrol werkt haha. Tomtom heeft me keurig naar een crown plaza hotel geleid. Hoog in de bergen met een view to kill. Gelukkig heb ik florida. Kentekenplaten, dus men snapt dat ik niet van hier ben. Heb wat snelle acties moeten ondernemen. Maar… Here I am. Mooi hotel, 2 mega tweepeersoonsbedden. Zit op de bgg. Dus hier kan ik roken op mij terras. Is alleen nu stervenskoud. Na aankomst een emmer ijs gehaald, mezelf of een bourbon getrakteerd en vervolgens gaan eten. Met mijn boek van stephen fry does america. Gedolt met de bediening,stomme buitenlander gespeeld. Hundag kan niet meer stuk! Daarna naar de bR volgens goed Pat gebruik en zowaar heel leuke koppels ontmoet. 1 stel met twee mega grote labradors die wel in waren voo eenpraatje en peuk,daarnanog een heel leuk stel ontmoet waarmee ik uitgebreid gekletst heb. Ik denk wel eens hoe ouder hoe makkelijker je ketak legt. Heb weer veel tips. Oor. Morgen in new orleans. Hoezee. En natuurlijk iedereen impressed dat ik die trip naar de westkust maak. Ben net terug in de kamer en ga lekker tv kijken. Ik zal proberen via facebook wat foto’s te plaatsen. Is me via dit programma nog niet gelukt. Jammed.
Morgen een groot deel door national forest dus dag gaat mooi zij . Ik heb 20 liter water en genoeg snacks aan boord,dus mij kan niks gebeuren. Lieve mensen overal! Geen zorgen mam, nel, truus, chanet en alle andere schatten. I am having a fa fucking time.
Wekkertje zetten en tot de volgende keer.new orleans. Here i come
Hugs d

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Een reactie op North carolina

  1. Nancy zegt:

    Gaan we dinsdag weer live mop? Is natuurlijk geweldig verhaal zo’n trip 🙂 met pic’s ofcourse 🙂 Je hebt het verschrikkelijk dat is helder ahahaha xxx

Geef een reactie

