Net niet gehaald

Tja wat kan ik zeggen? De afstanden zijn toch wel erg bedriegelijk. Tomtom en google maps zijn het er nog niet over eens. Terwijl ik schrijf zit ik nu in een hilton in de plaats Montgomery in de staat Alabama. Heb inmiddels weer ruim 7 uur sturen achter de rug. Gelukkig gaat in alabama de klok een uur terug, neemt niet weg dat ik mijn bestemming niet heb gehaald. Morgen wel, want ik heb een kamer in het Ritz Carlton hotel geboekt. Dan mag ik niet missen. Vanaf mijn startpunt heb ik nog zo’n 2,5 uur in north carolina gereden. Nog steeds mooi. Plots de grens over in south carolina. Dit was wel iets gezelliger rijden. De route voerde door de nodige kleine plaatsjes waardoor ik wat meer een indruk kreeg. Ik dacht dat deze staat befaamd was voor hun vuurwerk. Zag overal billboards voor fireworks. Het duurde slechts 3 staten voordat ik erachter kwam dat dit een keten van magazijn ruimtes te huur was. Duh!
De zon scheen weer, de tank zat vol en de sateliet radio speelde mooie muziek. Na weer enige tijd te hebben gereden kreeg ik honger. Ikmhad alleen een kop koffie en een muslireep op. Was ge laat voor ontbijt. Mijn favoriete wegrestaurant is subway geworden. Lekkere broodjes ros. En ook hier heel vriendelijke mensen die een praatje met je aangaan.
Versterkt door broodje en coke, ging de tocht verder. Ik had in subway wifi verbinding dus kon al zien dat ik mijn bestemming niet ging halen. Dus nieuwe koers uitgezet. Eerst dacht ik nog Atlanta, Georgia, maar dat weer te dicht bij. Dus de keuze viel op montgomery. Mijn plan verandert per dag.
Met klotsende oksels heb ik de tocht langs/door atlanta doorstaan. 2 x 6 rijen verkeer, rijden als gekken en ik proberen te sturen, de route begeleiding te horen EN foto’s te maken van atlanta. Phew…. Na een uur was ik er door heen. Grote zucht. Daarna werd het rustig. Af en toe wat harde muziek opgezet om niet weg te doezelen. Haha. Ik ga kijken of er iets te eten valt hier. En dan morgen naar weer een nieuwe staat, Louisiana. Ik heb er tot nu toe 10 doorreden….
Bye ma’am and yessir
Hugs d

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op Net niet gehaald

  1. Nel Wajon zegt:

    Lieve Denise, wat klinkt het allemaal fantastisch ! you are doing great dear, am proud of you!!! Kan niets terug vinden over de University reunion, Carol, Jim ? Heb heel november 2010 afgestruind, mmmm, zal wel aan mij liggen, anders hoor ik het wel allemaal van je als je weer terug bent. Keep on rolling, ik volg je !! dikke knuffel, Nel

  2. Trix Hamming zegt:

    Lieve Denise,
    Wat een onderneming zo in je up. Ze doet het toch maar mooi terwijl wij hier elke dag weer hetzelfde uitzicht zitten te aanschouwen. Hopelijk heb je het nog steeds naar je zin en ga je genieten van New Orleans. Doe voorzichtig meid!
    Dikke hugs,
    Trix

Geef een reactie

