Texas yeehaa

En zo val je van het ene in het andere uitetrste. Vanochtend nog liggen delibreren met mezelf of ik nog een nachtje extra bleef, vanavond slaap in de day’s Inn. Een motel in the middle of nowhere en dat kan kloppen want het stadje heet Midland. Klopt, heb het weer niet gehaald. Te laat vertrokken. Heb wel weer veel lol met de lokalen hier haha. Dame achter de balie moet me met alles helpen. Tv aanzetten, richting liquor store wijzen, helpen pizza te bestellen enz. Maarrrr slechts 40$ deze nacht MET gratis wifi en ontbijt. Dat boden die sjieke tenten mooi niet. De drankwinkel was helemaal een giller. Ouwe vent in een mega grote fauteuil achter de kassa en de meeste flessen dik onder het stof. Ik mocht een foto maken. Gaat op facebook. Was alleen tijdens de 2e wereldoorlog het land uitgeweest. Filipijnen. Nu zit ik op mijn pizza te wachten. Het bed ziet er goed uit en de tv werkt. Hoewel de helft van de zenders spaanstalig zijn.
De route vandaag leidde overe de 183 richting noordwest. Beetje uit de richting, maar zo ontzettend de moeite waard! Veel leuker dan de Interstate en minder trucks. Stoplichten en stadjes, shooting ranges overal, geweren te koop in elk gehucht. In zo’n vlek op de kaart heb ik gelunched. Gewoon weer bij subway. Altijd goed. Het weer was weer prachtig. Geen wolk aan de lucht. Maar helaas na 4 uur gaf Shaun toch aan dat ik de snelweg opmoest. Richting roswell moet ik de I-20 volgens. Dus afgelopen met het moois. Wat ik wel zag onderweg waren jaknikkers die olie pompten. Het ruikt hier overal naar olie. Maar he, geld stinkt niet. Verder grote windmolen parken, een kilometer lange treins, die door wel 2 locomotieven moeten worden getrokken. Ook daar foto’s van genomen. Nog een pitstop gemaakt bij Shell, 2 geinige slaapshirts gescoord en toen door. Odessa had ik ingetoetst maar zelfs dat niet meer gehaald. Als de zon hier onder gaat kun je ongeveer een half uur niks meer zien, zo verblindend. Nam de afslag downtown richting Hilton, maar die was volgeboekt. Een jachtconventie, dan bedoel ik niet boten. Rednecks met hun pickup trucks, een grote wildbumper voorop en natuurlijk hoed, laarzen en geweer. Brrrr. Dus het meest dichtbije, nog ruimte hebbende plekje was hier. Ik heb echt in mezelf zitten grinniken. Noot on the road. Maar mijn minicaravan rijdt prima, de muziek is goed, de mensen echt heel aardig, dus…me liefie wat wil je nog meer.
Schiet op met die pizza…. Ik gier….
Morgen weer de route uitstippelen. Ga niks meer verklappen want er klopt toch geen barst van. Welterusten yu’all

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Een reactie op Texas yeehaa

  1. Nancy zegt:

    Hahaha ga je die boot wel halen mop?? Het klinkt allemaal geweldig 🙂

Geef een reactie

