Sixties op de grote oceaan

Ik zit i. De crow’s nest op het ms zaandam. Op de achter of eerder voorgrond wordt leuke 60-er jaren muziek gespeeld en diane en ik hebben ons flink in het zweet gedanst. Het voordeel van zo’n veel kleiner schip is dat het veel grotere eurodam of zuiderdam is dat het veel intiemer is. Je leert de mensen sneller kennen en veel minder passGierz staat voor nog betere service. Ook hier weer geweldig!.moest even wennen maar het is waar wat vincent en jan zeiden, kleiner en leuker. Zit zowaar binnen te roken in de plek die vincent jaren geleden zei dat het mogelijk is. Aanvangs heb ik vrezelijk gelachen, eogenlijk vals van me, maar dit is een schip met een gemiddelde leeftijd van 80. Plenty rol.ators, electrische karren, stokken of kleindochters/zonen ter ondersteuning van de bibberende en bevende oudjes. Ik heb respect voor ze. Ze doen het toch maar mooi, en voor dialyse is hier een aparte zaal ingericht.
Niettemins en niettegenstaande dat… Ik heb het goed! De webbeheerder heeft een nieuwe sateliet uitgekozen. Slecht idee, want het is moeilijk verbinding te krijgen.hier bij de bar lukt het aardig. Vervelend he! Het is dinsdag, nog 2 volle dagen op zee voordat we hawaii bereiken.lekker uitslape , beetje tv kijken, lekker eten en inde zon zitten. Heb vandaag lekker gezwommen in het zwembad met golfslag…
Volgende bericht zal wel een dagje op zich laten wachten. Ik geniet lekker,gezelschap prima enz.
Lieve knuffel,voor iedereen.
Denise

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Een reactie op Sixties op de grote oceaan

  1. Nancy zegt:

    Dansen, zwemmen, zonnen en aan de bar zitten in goed gezeschap. Op de rolstors na klinkt het goed 🙂

Geef een reactie

