2011 cruise Part 3

Dag lieve lezers, daar is ze weer.
En hangt onmiddellijk haar hoofd in diepe schaamte want er is niet gebeurd vandaag. Na gisteravond had ik ineens geen zin meer om de kust van amalfi te zien en het mooie plaatsje sorrento. Mijn middag op het dek met de nodige wind zorgde voor een kleine verkoudheid…. en natuurlijk zal het drankje in het kraaienest ook mede debet zijn geweest, maar ik voelde me niet echt super genoeg om om 08.00 klaar te staan. Dus de dekens nog eens over mijn hoofd getrokken, dacht ik… laat de wereld maar even de wereld zijn. Ik draai me nog eens om. Daarbij moest ik nog bijkomen van de boodschap die ik kreeg via Max dat mijn verloofde zijn tickets nog niet had ontvangen. Mijn hart zakte ongeveer een meter in mijn lichaam en een hart op kniehoogte werkt niet echt goed… haha…
Gelukkig heeft de verloofde zelf mij verzekerd dat alles in orde is, dat hij zijn reisbescheiden heeft ontvangen. En ook nu pas durfde hij te vertellen dat de cruiseline hem een week eerder wilde hebben…. hetgeen hij in niet mis te verstane bewoording heeft afgeslagen… Ik dacht nog even een week eerder dat is toch leuk… maar dat had waarschijnlijk ingehouden, dat hij na die week al weer weg was. En dat kunnen we niet hebben.

Genoeg over hem… terug naar hier…. inmiddels heb ik nu ook de namen een beetje in de hersens opgeslagen. En het gekke is dat ondanks dat je op een schip met meer dan 900 mensen zit, je altijd de zelfde op de zelfde plaatsen tegen komt. Nog altijd kent men mij bij naam voordat ik heb ken. Ik weet niet of dat een compliment is of wat anders 🙂 ik vat het maar positief op.

Voor mijn doen is het vroeg dus zodra deze post gepubliceerd wordt ga ik nog even zien of er wat op tv is en anders lekker lezen en muziekje luisteren vanaf de pc. De balkondeur staat open en de kalmerende geluiden van golven stromen mijn cabine in. De maan schijnt helder dus ik hoop op mooi weer morgen. Vandaag was nogal bewolkt en ik hoorde dat het zelfs geregend heeft. Zie je maar… mijn onderbewustzijn is slim…..

lieve groet aan jullie allen en tot morgen

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

